NBA - 2014/15 Season.

Fitba' crazy, fitba' mad. But mostly mad. And angry
User avatar
sloopjohnc
Posts: 59994
Joined: 03 Jun 2004, 20:12
Location: One quake away from beachfront property
Contact:

Re: NBA - 2014/15 Season.

Postby sloopjohnc » 07 Jul 2017, 17:10

The Great Defector wrote:Nice pick up for the heat. I can see him averaging say 15 and 8 if he's a regular starter.


They are certainly big up front - Whiteside, Bam Adebayo, and now Olynyk.
Sneelock wrote:You’ll like her better after she dies. Siouxsie won’t ever die. She’s a vampire or some shit.

User avatar
The Great Defector
Posts: 16059
Joined: 07 Jan 2012, 18:16

Re: NBA - 2014/15 Season.

Postby The Great Defector » 07 Jul 2017, 17:14

sloopjohnc wrote:
The Great Defector wrote:Nice pick up for the heat. I can see him averaging say 15 and 8 if he's a regular starter.


They are certainly big up front - Whiteside, Bam Adebayo, and now Olynyk.


One of them is coming off the bench and it ain't Whiteside or Olynyk.
Loki wrote:You Brit boys are so contentious!

User avatar
WG Kaspar
Posts: 8383
Joined: 28 Jan 2007, 09:07

Re: NBA - 2014/15 Season.

Postby WG Kaspar » 07 Jul 2017, 17:27

And Bradley is off to Detroit.
I run out of talent

User avatar
The Great Defector
Posts: 16059
Joined: 07 Jan 2012, 18:16

Re: NBA - 2014/15 Season.

Postby The Great Defector » 07 Jul 2017, 17:36

WG Kaspar wrote:And Bradley is off to Detroit.


Mistake by Boston if they're building to beat the Warriors.
Loki wrote:You Brit boys are so contentious!

User avatar
WG Kaspar
Posts: 8383
Joined: 28 Jan 2007, 09:07

Re: NBA - 2014/15 Season.

Postby WG Kaspar » 07 Jul 2017, 17:49

The Great Defector wrote:
WG Kaspar wrote:And Bradley is off to Detroit.


Mistake by Boston if they're building to beat the Warriors.

I wouldn't think that's realistic this year no matter what moves they make.
I run out of talent

User avatar
The Great Defector
Posts: 16059
Joined: 07 Jan 2012, 18:16

Re: NBA - 2014/15 Season.

Postby The Great Defector » 07 Jul 2017, 17:51

WG Kaspar wrote:
The Great Defector wrote:
WG Kaspar wrote:And Bradley is off to Detroit.


Mistake by Boston if they're building to beat the Warriors.

I wouldn't think that's realistic this year no matter what moves they make.


I think they can make the finals, the cavs are finished. I don't think they can beat the warriors but Bradley would have helped to slow down curry or Thompson.
Loki wrote:You Brit boys are so contentious!

User avatar
WG Kaspar
Posts: 8383
Joined: 28 Jan 2007, 09:07

Re: NBA - 2014/15 Season.

Postby WG Kaspar » 07 Jul 2017, 17:52

The Cavs are finished?!?
Did Lebron and Kyrie retire?
I run out of talent

User avatar
The Great Defector
Posts: 16059
Joined: 07 Jan 2012, 18:16

Re: NBA - 2014/15 Season.

Postby The Great Defector » 07 Jul 2017, 17:57

WG Kaspar wrote:The Cavs are finished?!?
Did Lebron and Kyrie retire?



Lebron creates a soap opera wherever he goes, it's the cavs turn for the past few seasons to be the co star. He's gone next year, so yeah they are finished. If they had any balls they'd trade him now and get what they can instead of him walking off. However the idea of trading James seems stupid to almost everybody, but he is going. Or the idea that someone other than James dictates his future seems implausible. It's not, trade him.
Loki wrote:You Brit boys are so contentious!

User avatar
The Great Defector
Posts: 16059
Joined: 07 Jan 2012, 18:16

Re: NBA - 2014/15 Season.

Postby The Great Defector » 07 Jul 2017, 20:04

Am i missing something about this kentavious caldwell pope kid? I looked at his stats and he's shit!
Loki wrote:You Brit boys are so contentious!

User avatar
sloopjohnc
Posts: 59994
Joined: 03 Jun 2004, 20:12
Location: One quake away from beachfront property
Contact:

Re: NBA - 2014/15 Season.

Postby sloopjohnc » 08 Jul 2017, 16:29

The Great Defector wrote:Am i missing something about this kentavious caldwell pope kid? I looked at his stats and he's shit!


Yeah, I don't like him either.

I kinda feel bad for the kid, by Lonzo Ball did unbelievably bad shooting last night. They showed daddy Lamar smiling before the game. I'd like to have seen him during.
Sneelock wrote:You’ll like her better after she dies. Siouxsie won’t ever die. She’s a vampire or some shit.

User avatar
WG Kaspar
Posts: 8383
Joined: 28 Jan 2007, 09:07

Re: NBA - 2014/15 Season.

Postby WG Kaspar » 08 Jul 2017, 18:48

He'll have a few of those and by no fault of his people are gonna start snickering. The weight of expectations is huge and not deserving for a 19 year old kid. I remember watching that documentary about Bird and Magic and seeing how Boston fans saw Bird as the saviour and he kinda gets the same hype I feel which is not how I see someone who is not good as Rubio at this point.
I run out of talent

User avatar
sloopjohnc
Posts: 59994
Joined: 03 Jun 2004, 20:12
Location: One quake away from beachfront property
Contact:

Re: NBA - 2014/15 Season.

Postby sloopjohnc » 10 Jul 2017, 05:09

There are three summer league games on each day and ESPN shows games on Sundays along with the NBA Channel. Frank Mason, drafted by Sacramento, is impressive. They have two great point guard rookies with Fox.
Sneelock wrote:You’ll like her better after she dies. Siouxsie won’t ever die. She’s a vampire or some shit.

User avatar
The Great Defector
Posts: 16059
Joined: 07 Jan 2012, 18:16

Re: NBA - 2014/15 Season.

Postby The Great Defector » 10 Jul 2017, 22:09

We've signed shelvin Mack! In yo face Houston and OKC!
Loki wrote:You Brit boys are so contentious!

User avatar
sloopjohnc
Posts: 59994
Joined: 03 Jun 2004, 20:12
Location: One quake away from beachfront property
Contact:

Re: NBA - 2014/15 Season.

Postby sloopjohnc » 10 Jul 2017, 22:59

The Great Defector wrote:We've signed shelvin Mack! In yo face Houston and OKC!


:lol:

He was a good backup for Utah last year.
Sneelock wrote:You’ll like her better after she dies. Siouxsie won’t ever die. She’s a vampire or some shit.

User avatar
The Great Defector
Posts: 16059
Joined: 07 Jan 2012, 18:16

Re: NBA - 2014/15 Season.

Postby The Great Defector » 17 Jul 2017, 13:34

Signed johnathan simmons off the spurs. A good player if erratic. Apparently he felt too contained by pop, so I don't know if that's a good sign. I have a feeling there's a touch of the lance Stevenson about him, but we'll see.
Loki wrote:You Brit boys are so contentious!

User avatar
sloopjohnc
Posts: 59994
Joined: 03 Jun 2004, 20:12
Location: One quake away from beachfront property
Contact:

Re: NBA - 2014/15 Season.

Postby sloopjohnc » 17 Jul 2017, 21:30

The Houston Rockets are up for sale.

Larry Ellison, the founder of Oracle, has tried getting in on majority ownership a number of times. I wonder if he'll go for Houston. NBA has lots of tech guys now. Allen for Portland, Ballmer for the Clips, Lacob for the Warriors, and of course, Cuban for the Mavs.
Sneelock wrote:You’ll like her better after she dies. Siouxsie won’t ever die. She’s a vampire or some shit.

User avatar
The Great Defector
Posts: 16059
Joined: 07 Jan 2012, 18:16

Re: NBA - 2014/15 Season.

Postby The Great Defector » 24 Jul 2017, 17:10

No bother to Kyrie! Lebron must be losing his shit that this isn't something he can't control.
Loki wrote:You Brit boys are so contentious!

User avatar
WG Kaspar
Posts: 8383
Joined: 28 Jan 2007, 09:07

Re: NBA - 2014/15 Season.

Postby WG Kaspar » 24 Jul 2017, 18:08

And every fanbase apart from the Wariors are making fantasy trades ever since the news came out. The Bucks boards are going crazy even though there's no realistic chance of this happenning.
I run out of talent

User avatar
The Great Defector
Posts: 16059
Joined: 07 Jan 2012, 18:16

Re: NBA - 2014/15 Season.

Postby The Great Defector » 24 Jul 2017, 18:43

Yeah I was half dreaming about what we could trade to get him, then a long cool glass of cop yerself on Mark. :(
Loki wrote:You Brit boys are so contentious!

User avatar
sloopjohnc
Posts: 59994
Joined: 03 Jun 2004, 20:12
Location: One quake away from beachfront property
Contact:

Re: NBA - 2014/15 Season.

Postby sloopjohnc » 24 Jul 2017, 21:16

I bet the Cavs really appreciate Kyrie Irving announcing he wants a trade after the draft. Word is he wants to got to Minnesota to play with Butler.
Sneelock wrote:You’ll like her better after she dies. Siouxsie won’t ever die. She’s a vampire or some shit.